aankomst en éérste dag - Reisverslag uit Welgelegen, Congo, Democratische Republiek v van Judith & Jeffrey Kurtaj & Smith - WaarBenJij.nu aankomst en éérste dag - Reisverslag uit Welgelegen, Congo, Democratische Republiek v van Judith & Jeffrey Kurtaj & Smith - WaarBenJij.nu

aankomst en éérste dag

Blijf op de hoogte en volg Judith & Jeffrey

21 Maart 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Welgelegen

Na een hele goede vlucht ✈ gehad te hebben waar het ons aan niets ontbrak qua eten en drinken landen we rond vijf uur ( vier uur eerder dan in Nederland ) op Zanderije in Suriname. De negen uur vliegen viel mij meer mee dan ik had verwacht, Jeffrey had op een gegeven moment wel een houten kont. Omdat het zo'n groot vliegtuig was met ontzetten veel mensen duurde het heel lang voor iedereen eruit was en toen moesten we nog door de douane. Al met al stonden we rond half zeven kwart voor zeven buiten de poort van het vliegveld waar Marciano ons al stond op te wachten. Na een rit van iets meer dan een uur kwamen we bij de familie aan die ons met zoveel vreugde en open armen ontvingen. Heerlijk eten gekregen en cake, om vervolgens 23.00 toch maar eens naar bed te gaan. Dood en dood moe, maar de slaap kon ik maar niet te pakken krijgen terwijl Jeffrey al vrij snel in diepe slaap lag. De familie heeft drie honden op het erf ( want binnen komen mogen ze niet ), maar tot overmaat van ramp hebben de buren wat iets ernaast staat 7 of 8 honden

• 22 Maart 2014 - 12:07

Yvonne:

geweldige foto van de palarmentuin jaren en jaren geleden waren er ook apen daar

hoeveel mensen zaten er eigenljjk in het toestel want het was inderdaad een groot toestel

het is in ieder geval een enorme belevenis om daar te zijn gewoon heerlijk genieten

groetjes mams . arlind. en reduan